Vaša virtuálna asistentka v Rakúsku

OBJEDNÁVKA - nahlásenie zmeny na rakúsky úrad




Zdieľať na Facebooku


K žiadosti o nahlásenie zmeny na rakúske úrady budeme od Vás potrebovať:

* podpísanú objednávku

* plnú moc s úradne overeným podpisom (len ak ju ešte nemáme)

* a prílohy, ktoré dokazujú zmenu, ktorá u Vás nastala

Zmenu v prípade poberania dávok na deti hlási a podpisuje vždy ten rodič, ktorý poberá dávky.

Objednávka

Plnomocenstvo

Po kliknutí na objednávku sa Vám objednávka a plná moc uloží vo Vašom počítači, alebo mobile. Následne ju vyplňte, vytlačte, podpíšte a pošlite nám ju s priloženými dokumentami.

Všetky dokumenty nám pošlite na korešpondenčnú adresu uvedenú v kontaktoch.

Aké prílohy od Vás budeme potrebovať závisí od toho, aká zmena u Vás nastala.

Napríklad: sobášny list, potvrdenie o rozvode, potvrdenie o novom trvalom pobyte, potvrdenie o novom čísle účtu, povrdenie o ukončení pracovného pomeru, atď.




Súvisiace články





Súhlasím

Cookies Tento web používá k poskytovaniu služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používáním tohoto webu s tým súhlasíte.

Viac informácii o cookie